Selamat Datang Ke Blog Pink Pearl lady.Blogspot.COM,TeRiMa KaSiH DiUcaPKaN KePaDa SeMua BloGGeR YanG SuDi LoG In BloG PPL SerTa SuDi MeMBeRi CoMenT.JuGa TaK LuPa KePaDa BloGGeR Yang IkhLaS MenJaDi FOLLOWERS PPL,tinggalkan jejak anda untuk PPL jejaki semula....JuTaaN TeRiMa KaSiH.... kalau rajin kliK-KLIK Selalu,sila singgah lagi,harap bergumbira membaca entry di blog PPL...

Pink Pearl Lady

Foto saya
ibu kepada PUTERI QASEH ARIEYANATASYA & MUHAMMAD PUTRA IQBAL DANISH,berasal dr TELUK INTAN,PERAK.kini menetap di Kulim,kedah.

Sabtu, 27 November 2010

Terkenang kawan2 lama...

Only true friends...


Tah apasal tah tetiba malam nie asyik teringat ja member2 masa form 5 dulu.Bila teringat ja masa sekolah dulu sayu ja rasa hati .Ada 2 orang member yang paling aku teringat,dah lama tak jumpa walaupun duduk satu kampong.Tiap2 tahun bila balik raya ka cuti sekolah ka tak pernah jumpa....

Yg sorang nie nama rabayah paling rapat dgn aku masa dalam kelas,dudukpun sebelah2 meja,pergi balik sekolah sama2,bak kata orang memang rapatla mcm belangkas pergi manapun mesti sama2.Dimana ada dia mestiada aku...masa sekolah dulu kami berjanji yg takkn putus hubungan,berangan nak ke menara gading bersama2 tp..... cuma angan2 ja,dia dpt teruskn pelajaran tp aku tak.Maka dr hari itu hubungan kami mulai renggang,tambahan pula aku merantau mencari kerja.Dari sehari ke sehari kami  mulai sibuk dgn tugas masing2.Kesibukan masing2 membuatkan kami terlupa antara satu sama lain dan akhirnya kami terus terputus hubungan sampai ke hari ini.

Seorang lg aku mulai rapat selepas habis SPM,nama dia fauziah  lebih mesra dgn panggilan gee.kami sama2 pergi ke Shah Alam mencari kerja.Disana kami duduk di rumah familynya bersama,aku menjadi rapat dengan family dia,abg dan kakak diapun sudah menjadi mcm family aku,mereka semua sgt syg pd aku,secara kebetulan nama kami sama jd kami di beri gelaran dia di panggil cik tam,sebab dia berkulit gelap dan aku di panggil cik putih sebab kulit aku cerah.

Kami berkerja di tempat yg sama sampai suatu hari ibuku telefon suruh balik kg,ibuku suruh aku sambung belajar.Jadi akupun berhenti kerja blk ke kg,start dr hari itu kami terputus hubungan oleh krn kesibukan masing2.

Aku cuba mencari mereka kembali,bila ada peluang balik kg aku akan pergi ke rumah mak ayahnya tp tak pernah berjumpa,tinggal pesanpun tak pernah dpt jwpn.Aku sungguh rindu pada mereka ,apakah mereka sudah melupakan aku,sedih sungguh.aku berharap semoga pada suatu masa kami dapat diketemukan semula............

Comentários:


***Pink PearL BaNNeR***

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

BaNNeR RaKaN2 PPL

create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!
picasaweb
 
© 2009 | ***** Pink Pearl Lady ***** | Por Templates para Você | This template is brought to you by : allblogtools.com