Selamat Datang Ke Blog Pink Pearl lady.Blogspot.COM,TeRiMa KaSiH DiUcaPKaN KePaDa SeMua BloGGeR YanG SuDi LoG In BloG PPL SerTa SuDi MeMBeRi CoMenT.JuGa TaK LuPa KePaDa BloGGeR Yang IkhLaS MenJaDi FOLLOWERS PPL,tinggalkan jejak anda untuk PPL jejaki semula....JuTaaN TeRiMa KaSiH.... kalau rajin kliK-KLIK Selalu,sila singgah lagi,harap bergumbira membaca entry di blog PPL...

Pink Pearl Lady

Foto saya
ibu kepada PUTERI QASEH ARIEYANATASYA & MUHAMMAD PUTRA IQBAL DANISH,berasal dr TELUK INTAN,PERAK.kini menetap di Kulim,kedah.

Khamis, 30 Disember 2010

SELAMAT DATANG 2011 DAN SELAMAT TINGGAL 2010


Tinggal tak sampai 2 hari je lagi kita akan meyambut tahun baru iaitu tahun 2011,pejam celik pejam celik dah hujung tahun,rasanya baru je masuk tahun 2010.Terlalu cepat masa beredar dari sehari ke sehari....
Haa sempena tahun baru ini mesti ramai dah pasang azam baru kan kan......
macamner azam tahun ni agak-agak tertunai dah ker....
apakah azam anda untuk tahun baru..


apapapun PPL nak ambik kesempatan ini nak mengucapkan
 " selamat menyambut tahun baru "
kepada semua rakyat malaysia......

11 Comentários

s h e e berkata...[Reply to comment]

wahh...awalnyew ucap tahun baru...semangat ye cik pinky...

btw, selamat menyambut tahun baru...semoga tahun ini lebih baik dr yg sebelumnya... (^__~)

Belalang Hijau berkata...[Reply to comment]

azam belalang utk tahun 2011 adalah utk menjadi blogger kontroversi...biar sampai melodi dtg terjah...

hahaha

Pink Pearl Lady berkata...[Reply to comment]

awal lagi ka...

mimie1678 berkata...[Reply to comment]

selamat tahun baru PPL...

padin berkata...[Reply to comment]

selamat tahun baru, ppl, hehee

Tuan Penasihat berkata...[Reply to comment]

azam TP nak renew azam tahun lepas jer.

HAZWAN17 berkata...[Reply to comment]

selamat tahun baru 2011
semoga tahun 2011 membawa lebih makna kepada kita semua

sekamar rindu berkata...[Reply to comment]

salam..

singgah petang follow ur blog..

best jadi follower yg ke 222....nice number

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...[Reply to comment]

hepi new year awak ! =)

Affieza berkata...[Reply to comment]

Happy New Year...moga azam2 thn lps dah tcapai...

Amirrah Zawani berkata...[Reply to comment]

selamat tahun baru 2011 :)

***Pink PearL BaNNeR***

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

BaNNeR RaKaN2 PPL

create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!
picasaweb
 
© 2009 | ***** Pink Pearl Lady ***** | Por Templates para Você | This template is brought to you by : allblogtools.com