Selamat Datang Ke Blog Pink Pearl lady.Blogspot.COM,TeRiMa KaSiH DiUcaPKaN KePaDa SeMua BloGGeR YanG SuDi LoG In BloG PPL SerTa SuDi MeMBeRi CoMenT.JuGa TaK LuPa KePaDa BloGGeR Yang IkhLaS MenJaDi FOLLOWERS PPL,tinggalkan jejak anda untuk PPL jejaki semula....JuTaaN TeRiMa KaSiH.... kalau rajin kliK-KLIK Selalu,sila singgah lagi,harap bergumbira membaca entry di blog PPL...

Pink Pearl Lady

Foto saya
ibu kepada PUTERI QASEH ARIEYANATASYA & MUHAMMAD PUTRA IQBAL DANISH,berasal dr TELUK INTAN,PERAK.kini menetap di Kulim,kedah.

Ahad, 27 Mac 2011

SALMA ( MENTOR 5) MENANG MENJADI KONTROVERSI....





Program realiti Mentor telah masuk Musim ke 5 yang semakin popular di TV3.Seperti tahun-tahun yang lalu musim kali ini masih lagi mengetengahkan enam pasangan protege dan mentor.Setakat ini semua protege dan mentor sudah pun menunjukan kredibiliti mereka masing-masing dalam pusingan yang pertama sejak Mentor Musim 5 bermula pada 13 Mac lalu.

Kesemua enam protege dan mentor masing telah dibahagikan kepada dua kumpulan iaitu A dan B. Kumpulan A yang terdiri daripada Ratnah (Afdlin Shauki), Shiha (Datuk Sharifah Aini) dan Ayish (Noh Hujan). Manakala kumpulan B pula terdiri daripada Salma (Erra Fazira), Iqa (Edry Abd Halim) dan Aiman (Rahim Maarof).

Pada pusingan pertama pertandingan ini protege Erra Fazira iaitu Salma yang membawakan lagu Yang Terindah Hanya Sementara telah mendapat markah tertinggi iaitu sebanyak 80 peratus.Secara tidak langsung, ia turut mengangkat Salma sebagai salah seorang peserta yang berjaya mengungguli tangga teratas pada pusingan yang pertama ini.Manakala, peserta yang mendapat markah tempat kedua tertinggi pula adalah protege Datuk Sharifah Aini iaitu Shiha dengan markah sebanyak 64 peratus.Sementara itu protege Edry Abdul Halim iaitu Iqa pula mendapat markah tempat ketiga tertinggi dengan markah 55 peratus pada pusingan pertama ini. Iqa telah mendendangkan lagu Kenangan Lalu pada minggu kedua.


Tetapi kemenangan salma pada malam itu menjadi kontroversi bila Edry menyuarakan rasa tidak puas hatinya,beliau berkata "biarla setiap peserta di adili dengan dari segi bakatnya bukan daripada drama".Apa sebenarnya yg di maksudkan drama oleh beliau....

Pada minggu lalu, Datuk Ramli MS dan penyanyi Zainal Abidin telah diundang untuk menjadi juri pada malam tersebut. Pada Ahad (27 Mac 2011)ini, protege daripada kumpulan A pula akan bertarung dan pusingan kedua pula akan bermula.

Mampukah peserta lain merampas tahta protege Erra Fazira iaitu Salma untuk menjadi peserta yang mendapat tangga teratas undian dalam pusingan yang kedua? Sama-sama kita saksikannya di saluran TV3 Ahad ini, jam 9 malam.Tengok jangan tak tengok....

Peratus Undian Pusingan Pertama:

1. Salma (Erra Fazira) - 80 %

2. Shiha (Datuk Sharifah Aini) - 64%

3. Iqa (Edry Abdul Halim) - 55%

4. Aiman (Rahim Maarof) - 48%

5. Ayish ( Noh Hujan)- 44%

6. Ratnah (Afdlin Shauki) - 40%

2 Comentários

Tuan Penasihat berkata...[Reply to comment]

hohohoho
sudah berupdate nampak.
bagus bagus bagus.

Pink Pearl Lady berkata...[Reply to comment]

HUHUHU....
BARU BOLEH NAK UPDATE...
NIEPUN SI KCK SIBUK NAK MAIN JUGAK...


***Pink PearL BaNNeR***

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

BaNNeR RaKaN2 PPL

create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!
picasaweb
 
© 2009 | ***** Pink Pearl Lady ***** | Por Templates para Você | This template is brought to you by : allblogtools.com