Selamat Datang Ke Blog Pink Pearl lady.Blogspot.COM,TeRiMa KaSiH DiUcaPKaN KePaDa SeMua BloGGeR YanG SuDi LoG In BloG PPL SerTa SuDi MeMBeRi CoMenT.JuGa TaK LuPa KePaDa BloGGeR Yang IkhLaS MenJaDi FOLLOWERS PPL,tinggalkan jejak anda untuk PPL jejaki semula....JuTaaN TeRiMa KaSiH.... kalau rajin kliK-KLIK Selalu,sila singgah lagi,harap bergumbira membaca entry di blog PPL...

Pink Pearl Lady

Foto saya
ibu kepada PUTERI QASEH ARIEYANATASYA & MUHAMMAD PUTRA IQBAL DANISH,berasal dr TELUK INTAN,PERAK.kini menetap di Kulim,kedah.

Ahad, 26 Disember 2010

ARTIS BERKEMBAN KE ANUGERAH SKRIN 2010

serang nie memang sudah menjadi trend artis berpakaian menampakkan dada dan menutup bahagian bawah sehingga berjela-jela tak percaya tengokla gambar di bawah......



NASHA AZIZ 

FASHA SANDHA

SYARIFAH AMANI 


pada malam anugerah skrin baru-baru ini macam-macam fesyen artis berpakaian ,Hampir kesemua artis boleh di katakan 70% daripadanya memakai pakaian seperti orang berkemban yang  menampakkan lurah demdam dan ketat di sana sini...
yang ini pulak bila pandang atas memang manis je bertutup litup,bila turun ke bawah alahai seksi sampai nampak pangkal peha......apa apapun majulah seni untuk negara.....

16 Comentários

Mama Zara berkata...[Reply to comment]

Diorang rasa tu je yg plg cantik..hurm..

nurul farzana berkata...[Reply to comment]

eii , akhir zaman ==' , bertaubatlahh sebelum terlambat ,

ruby zaizi berkata...[Reply to comment]

agak2nye klu kita pegi sane pakai kaen batik berkemban jep pon oke kn hehe:P

kanakanak berkata...[Reply to comment]

dyorg ikut dunia barat mmg lah mcm tu

Miss Nina Story berkata...[Reply to comment]

malaysia skunk bnyk dipengaruhi budaya luar tht y la jd cmtuh ... hurmmm aper la nk jd ...

Diela McAsance berkata...[Reply to comment]

haish.cm nk cekik jerr artis cm tuh..
*emo giler..heheh*

Cik PupuRara berkata...[Reply to comment]

sexynye artis2 wanita malaysia!
da x cukup kain da tuh kot.
semua nak tayang.
hahahaha~

Affieza berkata...[Reply to comment]

Baju2 diaorang dah cantik tp didedahkan plk bhgn atas....


btw salam knl n thanks singgah my blog...

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...[Reply to comment]

muka tak tahu malu..hehe :)

tqaAwesome berkata...[Reply to comment]

hello Malaysia dah maju ok. malaysia macam New York ok. --- hehe bukan saye ckp, fasha sandal ckp dalam hati. hehehe

tiefazatie berkata...[Reply to comment]

adoi la...pelik2 kan..cm hollywood nie..haha

ieMa ackLes berkata...[Reply to comment]

diorng nk mndi terus kot bila smpai umah nnt..
huhu

Hairul @ Kay berkata...[Reply to comment]

takde la seksi sangat..biase saja.... huhuhu... ambik berkat dari artis2 melayu zaman hitam putih yang lagi hebat bila berkemban... Alang2 nampak aurat kat tangan... better trus dedahkan tempat lain... simple.

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...[Reply to comment]

yakss !! hurm,, bila hati sudah keras,,

paah mohamad berkata...[Reply to comment]

semuanya gara2 nak tiru hollywood. berpada2 la sikit. jangan la terlampau seksi sngat

ika berkata...[Reply to comment]

mungkin dorang tak cukup duit kot nak beli kain...

***Pink PearL BaNNeR***

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

BaNNeR RaKaN2 PPL

create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!
picasaweb
 
© 2009 | ***** Pink Pearl Lady ***** | Por Templates para Você | This template is brought to you by : allblogtools.com