Selamat Datang Ke Blog Pink Pearl lady.Blogspot.COM,TeRiMa KaSiH DiUcaPKaN KePaDa SeMua BloGGeR YanG SuDi LoG In BloG PPL SerTa SuDi MeMBeRi CoMenT.JuGa TaK LuPa KePaDa BloGGeR Yang IkhLaS MenJaDi FOLLOWERS PPL,tinggalkan jejak anda untuk PPL jejaki semula....JuTaaN TeRiMa KaSiH.... kalau rajin kliK-KLIK Selalu,sila singgah lagi,harap bergumbira membaca entry di blog PPL...

Pink Pearl Lady

Foto saya
ibu kepada PUTERI QASEH ARIEYANATASYA & MUHAMMAD PUTRA IQBAL DANISH,berasal dr TELUK INTAN,PERAK.kini menetap di Kulim,kedah.

Rabu, 29 Disember 2010

MALAYSIA JUARA PIALA AFF...



Yaahooo...Malaysia juara, walaupun PPL bukanlah peminat bola sepak tetapi aura semangat ahli keluarga yang menyaksikan perlawanan bola sepak itu tadi membuatkan PPL juga turut berbangga menjadi rakyat Malaysia,setelah hampir 30 tahun Malaysia tidak berjaya menjuarai perlawanan ini,alhamdulillah pada malam ini Malaysia di nobatkan sebagai juara.

Syabas... syabas di ucapkan kepada semua skuad negara kerana tanpa usaha gigih para pemain mustahil malaysia mampu meraih kejayaan.Pujian harus diberikan kepada penjaring gol sulung negara iaitu safee sali,serta kepada penjaga gol negara iaitu khairul fahmi che mat.beliau berjaya menepis asakkan yang dilakukan oleh pemain indonesia dengan jayanya.... tidak keterlaluan boleh di katakan bahawa beliaulah yang menjadi penyelamat kepada skuad negara yang berjaya mematahkan 4 jaringan gol yang di rembat oleh pemain lawan.
Walau bagaimanapun marilah semua mengucapkan tahniah kepada skuad negara......
syabas....syabas....syabas...



***Pink PearL BaNNeR***

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

BaNNeR RaKaN2 PPL

create your own banner at mybannermaker.com!
create your own banner at mybannermaker.com!
picasaweb
 
© 2009 | ***** Pink Pearl Lady ***** | Por Templates para Você | This template is brought to you by : allblogtools.com